Thursday 23 June 2011

Nasi beriani 1! eh.....

Hari ni aku berpuasa, so of courselah kena cari juadah buka puasa kan. Balik dari kerja aku pon pegilah satu kedai yang jual nasi kukus ni. Selain dari nasi kukus diorang ada jual satu lagi jenis nasi. Warna Kuning. Selalu aku beli nasi kukus tapi hari ni rasa nak tukar selera. Aku dengan muka bangganya cakap "Dik, Nasi beriani satu. " Adik tu senyum tengok aku, "Nasi apa kak?" . " Nasi Beriani". Bebudak tu tengok aku pelik.tetiba je aku rasa malu. "Dik, nasi kuning ni nasi apa?" Bukan nasi beriani rupanya T___T  jatuh keayuan aku. Adik tu jawab "Nasi @$%^#$&" aku xdengar dia kata apa. Aku pon, "Oklah dik. bagi nasi kuning ni satu". Siap bayar dengan muka macam xada apa-apa berlaku aku pon blah. aigooo...sebulan aku xmau pegi balik kedai tu

No comments: